vrijdag 28 mei 2021

Stand van zaken

Met hoeveel projecten tegelijk kun je bezig zijn? Best heel wat. Op 1e Pinksterdag maakte ik een begin aan een nieuwe deken. En toen bedacht ik dat dat de 4e was. Op de 1e foto zie je ze. De blauwe linksboven is inmiddels af en verstuurd naar de nieuwe eigenaar. De lichtgrijze rechtsboven is een hele simpele filet haakwerk plaid voor de zomer. Linksonder eentje van gerecycled garen dat ik echt niet kon laten liggen. De structuur wordt zo fijntjes met dit garen, dit zijn halve stokjes in de achterste lus voor de kenners. En degene rechtsonder begon k dus op die zondag. Deze is naar inspiratie van een plaid van Air Crochet.




6 opmerkingen:

  1. Vier projecten? Heerlijk. Zo kun je kiezen waar je zin in hebt. Want ieder haakwerk is toch anders. En er staat vast nog wel een dier of pop op een haaknaald.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Mieke, toevallig even niet. Bijna niet te geloven hè.
      Voor jullie ook een mooi, zonnig weekend gewenst.

      Verwijderen
  2. Fijn om te kunnen afwisselen. Mooi dat blauw, ecru en grijs bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie projecten.
    De verzameling op de eerste foto kleurt ook zo mooi bij elkaar!
    Jij hoeft je niet te vervelen ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar jouw versie van die mooie plaid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo herkenbaar, haha. Ik heb ook altijd meer projecten op de naalden en moet me dan echt bedwingen om ze eerst af te maken en niet steeds met iets nieuws te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen