zaterdag 18 december 2021

Knutselsint

Afgelopen donderdagavond vierden we sinterklaas met de knutselvriendinnen. Degene die ik had, komt bijna altijd met een wasmand met allerlei projecten erin. Dat vond ik te leuk om niet iets mee te doen. Van een kartonnen doos een wasmand gevouwen, en met muurverf wit geschilderd. Bovenop de stapel 'projecten' een naaimachine, die ik maakte uit een Tilda-boek. Als kado maakte ik 4 geborduurde zakjes als adventskalender. En in elk een klein kadootje. De eerste mocht ze al uitpakken (1e advent was zondag 28 november). En van de rest heeft ze de hele maand plezier, schreef ik in het gedicht. Zo wilde ik het bericht beginnen op 4 december. Maar helaas konden we pas sinterklaas vieren op 16 december ivm corona van 1 van mijn vriendinnen. Gelukkig is ze weer opgeknapt. En hadden we alsnog een fijne sinterklaasviering. De doos met Jij bent zo leuk was een boot voor de zeilende vriendin. De doos met bladmuziek voor de muziekdocent vriendin. En de mand met linnen zakjes was een ontbijtpakket voor de vriendin met de webwinkel, gemaakt van haar eigen restlapjes. En ik kreeg een huisje van gipsverband, met een kerstboom en kerstkussen. Alle kado's waren met zoveel liefde gemaakt en samengesteld. Ik voel mij rijk met zulke vriendinnnen ❤












































































4 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal, wat zal het gezellig zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel creativiteit bij elkaar. Super mooi gemaakt door jullie allemaal.
    Fijn dat het nu toch door kon gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke surprises zeg. Heerlijk om zo samen te genieten van elkaars creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die naaimachine, zo ontzettend leuk gemaakt, ik moest er om lachen. Wat zullen jullie het leuk gehad hebben met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen