donderdag 2 december 2021

Van alles wat 43






























































































de zon vindt altijd z'n weg - 2 november, Allerzielen - hoe zo'n grote klus zou dit zijn, 7 auto's van hetzelfde bedrijf op hetzelfde adres - de zwolle-letters vanaf de andere kant gezien - beeld Vader, zoon, vogel van Hans Bayens - mooie weerspiegeling - paddenstoel op de parkeerplaats - Goudsbloemen in november - ijskristal haken en tijdschrift lezen - wandelen met vrienden en.... - ....koffie met Red velvet cake bij Tante Sweel in Zweeloo - mooie kersttijdschriften, ik heb er een zwak voor - mooie luchten, ik word er blij van - birds - echt herfst

4 opmerkingen:

  1. Een mooie serie, om helemaal relaxed van te worden.
    Leuk vind ik de dansende Tante Sweel op het bordje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe de tijd van het jaar zo goed zichtbaar is in jouw serie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Isabellas lijkt me een enig blad. Seasons heb ik ook, echt even genieten hoor, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen