zaterdag 30 april 2022

De kleur van de Noordzee

Vandaag weer iets van mijn bezoek aan De Fundatie van 20 april jongstleden. Het kleurenonderzoek van Valerie van Leersum naar de kleuren van de Noordzee. Naast de uitstalling van de gekleurde rondjes op een tafel, stond toevallig een suppoost toen ik er naar keek. Ik zei tegen haar, dat het uitnodigde om aan te raken, maar dat dat natuurlijk niet mocht. Zij zei, dat ze hetzelfde had, en heel veel mensen met ons. Jammer dat het niet mag ;-)
Hier vind je nog meer over dit onderzoek naar de kleuren.











8 opmerkingen:

  1. Heel mooi, het zijn ook wel mijn kleuren waar ik van houd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste twee foto’s zijn prachtig. Heel inspirerend om iets mee te doe: schilderen, tekenen, haken, quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb heel lang naar de bovenste foto gekeken. Ik ben aan de kust geboren en echt, al die kleuren vind je wel op een bepaald moment terug in de zee. Rekening houdend met het jaargetijde en het weer natuurlijk. Prachtig vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mijn kleuren, hou ervan!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo bijzonder hoeveel kleuren de zee kan hebben en dat zo veel aspecten daar invloed op hebben.

    BeantwoordenVerwijderen