zondag 24 april 2022

Nature talks

Woensdag 20 april fietste ik even naar De Fundatie. Ik had gezien dat er een tentoonstelling was in samenwerking met Hogeschool voor de kunsten Utrecht (HKU). En werk van jonge kunstenaars vind ik vaak leuk om te zien. Niet alles in deze uitstalling vond ik mooi, maar een aantal daarentegen zou ik zo aan de muur willen hebben. En dan met name werk uit de serie Klaaiklút van Marije Dijkstra. Wat een mooie kleuren. Een aantal andere werken uit deze tentoonstelling laat ik ook zien, een verrassende kijk op de natuur. Je kunt het ook zelf gaan bekijken, het duurt nog tot 22 augustus 2022. Binnenkort laat ik nog meer zien van dit bezoek, want er was ook werk van Rob Scholte en een prachtig kleurenonderzoek over de Noordzee.









































3 opmerkingen: