zaterdag 2 april 2022

Van alles wat 47

































































































































prachtige blauwe lucht tijdens het wandelen - duif voor een jarige vriendin - verjaardagstulpen van een vriendin - hoe leuk dat ze dit organiseren voor een schoolklas - een andere duif voor een andere jarige vriendin - nog meer verjaardagspost - de huizenbouw rukt aardig op richting de Milligerplas - het geluk ligt op straat, jammer dat ook iemand het verloren is - nog meer verjaardagspost - bakken voor mijn verjaardag bij knutselen - bloemen van een vriendin en haar dochter - deze sneeuwklokjes zaten op een kadootje - begin van het moestuinseizoen is er - bewijs voor zeemanzoon dat ik heb gestemd voor ons allebei - takjes zoeken voor een knutselavond - veelbelovend (Fluitenkruid) - maart roert zijn staart - april op instagram kan alleen maar met paaseitjes volgens mij

5 opmerkingen:

  1. Ik geniet hier altijd zo van.
    Allerdaagse en toch bijzondere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan. Je bent al verder met de moestuin dan ik, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij springen de duifjes er echt uit. Wat heb je die weer enig gemaakt.
    De maanden vliegen voorbij vind ik. Hopelijk vliegt het koude weer ook snel voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen