vrijdag 8 april 2022

Pop en veiling

Van 7 - 12 april vindt op instagram een veiling van handgemaakte poppen plaats, #dollsforukraine. Een mooi initiatief, en daarom heb ik ook een pop gemaakt. Ze is gemaakt van linnen, en draagt een rimpelrokje met een fijne, warme trui. Met knuffel Duif in haar rugzak bij zich, kan ze naar een nieuw thuis. Gisteren plaatste ik pop Eefje op instagram, en daarom kan ik haar nu ook hier laten zien. De opbrengst wordt overgemaakt naar het R-ode kruis.. Mocht je hier willen bieden, dat kan ook (verzendkosten voor rekening koper). Op instagram is de organisatie in handen van: Far woolNonovivienAtelier bythesea en Naturmama. Bij hen vind je ook poppen te koop, net als bij heel veel anderen, gebruik #dollsforukraine om ze te vinden.



















































4 opmerkingen:

  1. Ik ga niet bieden, maar ik vind de pop echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met duifje erbij helemaal perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap gemaakt!
    Zo lief met het mooie grijze truitje aan en het duifje erbij.
    Ze krijgt vast een lieve poppenvader of -moeder (of allebei ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk popje. Alles er aan is leuk maar dat rugzakje met die duif erin is echt het einde.

    BeantwoordenVerwijderen