dinsdag 26 april 2022

Oranje

Tijdens het wandelen afgelopen vrijdag, kleurden (bijna) alle schoolpleinen en grasvelden oranje. Dit was natuurlijk ivm de Koningsspelen. Verder lopend zag ik nog veel meer oranje. En zette er wat van op de foto, het had nog veel meer kunnen zijn. Zelf heb ik niets met de kleur, maar schijnbaar is het toch geliefd. Ik zag namelijk ook een dame met een oranje jas, een heer met een oranje pantalon ;-) Zelf hou ik het maar bij oranjekoek, daar hou ik dan wel weer van.
FIJNE KONINGSDAG GEWENST MORGEN.


































5 opmerkingen:

  1. Leuk, zo'n oranje serie! Fijne Koningsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je goed om je heen kijkt, zie je zulke leuke details ... bijzonder hoeveel oranje jij gespot hebt. Leuke serie zo! Oranjekoek ... mmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzetten leuk, al dat oranje op je foto's. Ik heb werkelijk niets oranje in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie! Oranje is een van mijn lievelingskleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook iet echt mijn kleur, maar ik word er wel vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen