woensdag 24 augustus 2022

Bergen aan Zee

Op de dag dat we naar Schoorl zijn gefietst, zagen we dat Bergen aan Zee niet ver meer was. Maar er stond aardig wat wind die dag en het was al niet zo vroeg meer, dus besloten we dat voor een andere dag te bewaren. Met de knooppunten van het fietsnetwerk een leuke route uitgezet. We lunchen in een strandtent daar en besluiten dezelfde weg terug te fietsen, omdat die zo mooi was. En omdat we graag een ijsje wilden eten bij Paal 29 ;-)
























6 opmerkingen:

  1. Ik geniet mee met je foto's! Vooral die ijsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geboren en opgegroeid in IJmuiden. Dus in mijn jeugd gingen we daar naar het strand. Maar wat zijn die andere stranden toch ook heel leuk en mooi. Ik geniet van je foto's en verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat NIVON-huis... Daar was ik vaak op kamp met de eindgroepen van onze school. Wat een herinneringen poppen er op door de foto van dat huis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plekken. Lijkt wel wat op Denemarken zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk weer eens tijd om op mijn gemak mijn leesachterstand op jouw blog in te halen. Fijn om je vakantie verhalen te lezen en de vele mooie foto's te bekijken. Je hoeft niet altijd ver weg op vakantie om het leuk te hebben. Alhoewel, niet ver weg... In de tijd dat wij naar Den Helder zou rijden zouden we ook in Noord-Frankrijk kunnen zijn, haha. Van de ene keer dat we ooit naar Petten gingen, als kind met mijn ouders, kan ik me alleen nog herinneren dat we na een nacht al weer weggingen omdat de gasfles was bevroren en we in de caravan zaten te verkleumen van de kou. De kustlijn van Noord-Holland staat nog steeds op mijn lijstje om een keer naar toe te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij Paal 29 wil ik ook wel een keer een ijsje eten ;-)
    Die knooppunten zijn zo handig.

    PS: m'n blogger is van slag. Ik krijg geen berichtjes met nieuwe blogverhalen in mijn mailbox. Ik lees nu zelf terug. Vandaar m'n reacties in omgekeerde volgorde.

    BeantwoordenVerwijderen