maandag 1 augustus 2022

Vakantie 2022

We hebben net 3 weken vakantie gehad. Eerst waren we een paar dagen thuis, toen 15 dagen naar zee en de laatste dag weer thuis. Die dag is gebruikt om alle tentspullen weer op te ruimen, zodat we vandaag, na nog een vrij weekend, opgeruimd weer aan het werk kunnen. Thuis waren we o.a. toerist in eigen stad. Man was nog nooit in museum De Fundatie geweest. Dus daar kwam verandering in. En aan zee is het altijd mooi en fijn. Daar ga ik de komende weken wat van laten zien. Vandaag de Fundatie. Toen wij er waren, was maar het halve museum open i.v.m. werkzaamheden. Dat gaf een vertekend beeld van het geheel. Ook konden we 'het ei' op het dak niet in, en eigenlijk kwamen we daarvoor. Dus dit gaat nog in de herhaling.



























3 opmerkingen:

  1. Ik vind die wand met al die schilderijen mooi. Wat zal daar veel op te zien zijn.
    En ik verheug me op je vakantieverslag, lekker aan zee geweest. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook nog nooit geweest, het wordt tijd.

    BeantwoordenVerwijderen