woensdag 14 juni 2023

Muizen

Buurvrouw M, die in verwachting is, stuurde een foto van een schattig muisje en of ik dat voor haar kon maken? Vanaf de foto kon ik niet echt een inschatting maken van de afmetingen. Dus wat patronen erbij gepakt en zomaar begonnen. Ze heeft de kleine genomen, maar de grotere sprak haar ook erg aan. Die moest later maar als het kindje iets groter is ;-) zei ze. Ook weer allebei zo leuk om te maken. De jurkjes zijn een paar gerimpelde rechte lapjes. Voor het kleintje ontwierp ik een vestje. Gelukkig had ik het patroontje opgeschreven, dan kon ik het nog eens maken. Een variatie erop zie je op de laatste foto.







7 opmerkingen:

  1. Er zal wel snel muizengezinsuitbreiding komen, want ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes. Die laatste foto vind ik enig, zo’n schattig muisje op een dekentje. Ik denk dat het een heel gepriegel is geweest, maar je bent goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig, voor dat kleintje met dat snoeperig leuke vestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo mooi gemaakt Jeanette!!

    BeantwoordenVerwijderen