donderdag 8 juni 2023

Spring swap 2

Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik kreeg. Het is zeer speciaal, er is zoveel tijd besteed aan het breien van de sjaal. En dan het mooie garen, een streng merino/zijde van wel 800 meter. Daar wil ik echt wel iets bijzonder moois van maken. Wat, nog geen idee. De verpakking wil ik ook even noemen, het is volledig afbreekbaar op het land en in het water, tot carbondioxide, water en biomassa. Dit maakt het gemakkelijk om te worden gegeten door bacteriën en paddenstoelen (volgens de tekst op de zakjes). De tekst op de notitieboekjes is ook al zo leuk: I'm not writing it down to remember it later, I'm writing it down to remember it now. Er zaten een paar takjes gedroogde lavendel bij, dat maakte dat het hele huis lekker rook, toen ik aan het foto's maken was. Dank je wel Susan voor het mooie pakket!!!!






8 opmerkingen:

  1. Wat mooi! In jouw kleuren! Heel benieuwd wat je van het garen gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige ruil. Jij had goed gekeken en nagedacht en Susan ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n spring swap. Ik had er nog niet eerder van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je verwend en echt cadeautjes naar jouw smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De ruil is geslaagd, denk ik. Je kreeg hele mooie spulletjes, fijn dat het zo goed is gegaan. Altijd afwachten maar hoe de ander reageert.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze heeft een mooi pakket samengesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een cadeau om zo iets moois te ontvangen.
    Mooie kleuren. En erg leuk om iets bijzonders van de streng te maken. Een leuke herinnering aan deze swap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie cadeautjes heb je gekregen, wat een verwennerij!

    BeantwoordenVerwijderen