dinsdag 6 juni 2023

Spring swap

Op I-nstagram zag ik een swap voorbijkomen. Daar wilde ik altijd al eens aan meedoen. Ik werd gekoppeld aan een Amerikaanse. Heel bijzonder. We volgden elkaar niet. Dus na wat over en weer gepraat, heb ik een pakket voor haar samengesteld. En dat viel in de smaak gelukkig. Haar lievelingskleur is roze, in alle tinten. Ze had ook verteld, dat ze niet kon haken. Daarom leek het mij extra leuk om wat gehaakte dingen in de doos te stoppen. Die had ze vast nog niet, bedacht ik mij. Dat werden pannenlappen in de wafelsteek en een gehaakte slinger/ketting. Een notitieboekje, met een stoffen hoes eromheen, kan iedereen altijd wel gebruiken. Een naaldenboekje is ook superhandig bij het handwerken. Uit Denemarken nam ik een wolletje mee. 2 Keramieken bordjes van mijn vriendin Margriet. En chocola en koffie voor tijdens het handwerken. Dit alles stopte ik in een stoffen zak, die je als projectbag kunt gebruiken. En heel leuk, ze heeft elke dag een pakje opengemaakt, zo had ze er heel lang plezier van. Een hele bijzondere ervaring om hier aan mee te doen.












7 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kado! En wat kreeg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Amerikaanse boft hoor. Wat een leuk pakket. Maar wat kreeg jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spulletjes heb je gemaakt en verzameld. Natuurlijk was de Amerikaanse er blij mee. Zo'n pakket is toch enig om te ontvangen. En jouw pak krijgen we vast ook wel te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als er iemand goed is om zo'n pakket samen te stellen ben jij het wel en dan wordt het ook nog eens supermooi verpakt. Echt enig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er ook veel werk van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ... wat een mooi pakket heb jij gemaakt! Boffen om te ontvangen.
    Ga gauw je volgende blogpost lezen. Zie dat er een deel 2 is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een mooi pakket heb jij samengesteld! Daar heb je duidelijk veel aandacht aan besteed. Het zal vast erg in de smaak gevallen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen