vrijdag 2 juni 2023

Verlate verjaardagslunch en een aankondiging

Donderdag 11 mei ging ik met buurvrouw-vriendin I lunchen bij De kas van Kaat. Dit was nog voor mijn verjaardag. Heerlijk was het weer. Toch wel een favoriete plek. We namen beiden de huisgemaakte tonijnsalade.















































Nog even iets anders, dank je wel voor de leuke reacties op het markt-bericht. En iemand zei, maak maar rustig reclame voor die markten. Dus dat doe ik dan maar even.

ZATERDAG 17 JUNI - FESTIVAL 'OPEN DIJKLANDHOEVE' - 10 - 17 UUR

Zwolse Stadslanderijen, Luttekeweg 1, 8031 LG  ZWOLLE, dit is op het terrein van een BLOEMEN PLUKTUIN, hoe leuk is dat.

Je zult mij er ook tegenkomen. Deze keer met allerlei mooie baby- en kinderspullen. Ik hoop je daar te zien.































5 opmerkingen:

  1. Die salade ziet er heerlijk uit. Bedankt voor de agendatip. Ik houd van dit soort uitjes, helaas heb ik voor deze dag al een afspraak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar kun je inderdaad heel gezellig zitten. De lunch ziet er heerlijk uit.
    Leuk om te lezen waar je op de markt staat. Helaas lukt het me deze keer ook niet om te komen. Er staat wel iets anders leuks op het programma die dag ... een dagje Amsterdam met twee vriendinnen. Heel veel plezier alvast voor de 17e!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de aankondiging destijds al op IG voorbij komen. Jammer dat we zo ver van elkaar wonen, anders was ik graag een kijkje komen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen