dinsdag 24 oktober 2023

Maar weer eens naar Hattem

Begrijp mij niet verkeerd, ik ga graag naar Hattem! Dinsdag 17 oktober sprak ik af met een vriendin die in Heerde woont. Wij gaan bijna altijd naar Hattem, dat is halverwege. En er was een nieuwe winkel gekomen, waar je ook kunt koffiedrinken. Net iets voor ons. Helaas was hij niet open op dinsdag, dus de volgende keer maar op een donderdag gaan. Gelukkig zijn er nog genoeg andere koffiezaakjes. (Koffie bij www.bakkerblom.nl en broodje bij De normaalste zaak). En we hadden heel erg geluk met het weer, het was een zonnige dag tussen vele dagen met regenbuien.















5 opmerkingen:

  1. Mooi Hattem! Lekker eten en goed gezelschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lekkere dag uit in een leuk stadje. En dat het droog was is natuurlijk helemaal fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn zoveel plaatsen die gerust regelmatig in de herhalin kunnen. Leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik de foto's zie zou ik zo naar Hattem willen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hattem blijft mooi! Een vriendin van mij woont daar, dus kom er geregeld. Maar ook ontdek ik steeds weer nieuwe plekjes. De zon is de slagroom op de taart bij zo'n dagje uit. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen