donderdag 8 februari 2024

De Fundatie

Over de foto's van de wandeling en de reden waarom, had ik het een paar dagen geleden. Na de koffie ging ik naar museum De Fundatie. En dat bleek maar zeer beperkt open te zijn omdat ze nieuwe tentoonstellingen aan het inrichten waren, alleen een paar zalen met vaste collectie waren open. Toch wel naar binnen. En ook een paar mooie dingen gezien, sommige bekend en anderen onbekend. De combinatie van een geschilderd portret van een kind met een foto van een kind ernaast (foto 2) vond ik leuk gedaan. Ook de kleurstudies van Michael Tedja met het werk Layers van Richard Hutten vond ik geslaagd (foto 3). Het grote stoffen doek van Joyce Overheul heb ik eerder laten zien, maar vind ik echt prachtig gemaakt, en mag daarom in de herhaling.








2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen laat je zien. Ik vind die uitbouw bovenop echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi al die kleuren. Het grote stoffen doek is heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen