zaterdag 10 februari 2024

Houten speelgoed

Voor de 1e verjaardag van de kinderen van onze broers en zussen, maakte man iets van hout. Omdat wij ver van familie woonden in die tijd, wisten we al dat we niet elke verjaardag konden gaan. Dus dit was een leuke oplossing. Er is van alles gemaakt, van pakhuis en fornuis, tot arrenslee, bolderkar en box voor de pop. Ook een loopfiets en een poppenbedje kwamen voorbij. Zelf hebben wij hier niet veel van, maar het poppenbedje wel, dat is in tweevoud gemaakt, voor de 1e verjaardag van een nichtje en de 3e van dochter. (Laatste foto is gemaakt door mijn broer, want wij waren vergeten een foto te maken)








7 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik heb zelf wel wat dingen gemaakt voor zoon: een garage en een winkeltje. Ik heb ze nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal. Dat pakhuis lijkt op ons pakhuis, dat mijn vader maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handige man zeg. Hij maakte echt mooi speelgoed. Ik herinner me dat er een tijdschrift was waarin stond hoe je dit allemaal maakte. Vond ik heel leuk voor al die handige mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en geweldige cadeaus en wat een geweldige man die zoiets maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige cadeaus om aan de kleintjes in de familie te geven. Pluim voor de maker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gemaakt en super leuk degelijk speelgoed. Een koe fietsje zag ik nog niet eerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi speelgoed heeft hij gemaakt. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen