zondag 18 februari 2024

Hogi

Kennen jullie Hogi? Ik kende hem niet. Maar kreeg het verzoek van een (Belgische) vader van een meisje van 3,5 jaar om hem te maken. Er was al een patroon gekocht. Dus ernaar gekeken, en dacht dat ik het wel kon. En natuurlijk is het gelukt. Hij was eigenlijk heel leuk om te maken. Weer eens iets anders. De bril was nog het moeilijkst. Toen de pop gearriveerd was bij de kleine meid, kreeg ik foto's toegestuurd, zo schattig en lief. Deze kan ik hier natuurlijk niet delen ;-)









6 opmerkingen:

  1. Ik kende hem ook niet. Maar dat heb je knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super. Daar is een klein meisje heel blij van geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een schatje zeg. Dat meisje is er vast heel erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is Hogi ontzettend mooi geworden, en het staat ook zo parmantig rechtop.
    Daar zal dat meisje heel veel plezier van hebben, zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is grappig! Leuk dat je via een vader dit verzoekje kreeg.
    Foto's ontvangen is altijd leuk. Fijn dat ze er zo blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen