vrijdag 8 maart 2024

Jarig geweest

Gisteren was ik jarig. En vierde dat ook. En zondagmiddag nog een keer. Zo gezellig. Mooie post is ook gezellig. En wat helemaal geweldig was, was dat Alet zomaar woensdagmorgen aan de deur stond met een plant. Wat een verrassing. Ze was op doorreis terug naar huis in Frankrijk. Even 10 minuutjes gekletst, de kinderen zaten in de auto te wachten. Mooie bloemen op tafel hoort er natuurlijk ook bij als je jarig bent. Witte tulpen met takken van de Sleedoorn. Deze keer een 'Deense' Æblemazarinkage gebakken. Hierbij zit marsepein door het beslag. Mums siger jeg bare! Mmmm zeg ik alleen maar!













10 opmerkingen:

  1. Nogmaals gefeliciteerd Jeanette!!!! Ik vond het hartstikke leuk je even ontmoet te hebben. xxx Liefs Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte Jeanette, Ik denk dat mijn kaart nog onderweg is. Je baksel ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    En voor zondag ook nog veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mums, siger jeg også. Så lækker en kage. Og et stort tillykke med din fødselsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd. Het was een leuke dag, lijkt het mij. Mooie bloemen, lekker gebak, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik loop achter met lezen, wat maak je toch altijd prachtige “stillevens” met bloesemtakken en bloemen... echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 2x dank je wel. Ik snap dat je wat achterloopt, hoe was de beurs?

      Verwijderen