maandag 18 maart 2024

Knutselverjaardag

Afgelopen donderdagavond vierden vriendin I en ik onze verjaardag, 7 en 8 maart waren we jarig. En als altijd was het weer reuze gezellig. Verwend zijn we ook. Voor I had ik samen met M een cadeaupakket gemaakt. Tijdschriften ingepakt in een theedoek, Furoshiki op z'n Japans. Een sneeuwklokpopje in de kleine bento bag. En nog een tuinsetje voor de seizoenstafel in een linnen zakje. Zelf kreeg ik een prachtig boek. Festive, voor eenvoudige diy-feestversiering en recepten voor elk seizoen. Zo mooi gefotografeerd, alleen daarom wil je het al hebben. Een bon voor koffie met iets lekkers bij de bistro bij ons om de hoek maakte het cadeau compleet. De houten ring kreeg ik trouwens op mijn verjaardag van de kinderen. Voor deze gelegenheid van karton zelf cijfer-stekers gemaakt. Ik ben van plan om stekers van vilt te gaan maken, voor verschillende feesten en seizoenen.









































































Dank I voor de foto van jouw cadeaus.



7 opmerkingen:

  1. Gezellig om het samen te vieren! Jullie zijn fijn verwend! xxx Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en wat een gezellige en mooie cadeaus, leuk om zo jullie verjaardag te vieren !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig en veel lieve cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om het samen te vieren. En dan die lieve cadeautjes ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Jeanette en vooral die houten ring vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige cadeaus! Met liefde gemaakt en uitgezocht.
    Die houten ring staat ook op mijn wensenlijstje.

    BeantwoordenVerwijderen