dinsdag 5 september 2017

Parkeerplaatsen

Wat ons opviel in Zweden, is dat de parkeerplaatsen aan de wat grotere doorgaande wegen (bijna) allemaal aan een meertje liggen. En soms zo mooi, dat je zou willen dat je er kon blijven. Ook op onze rit van Öland naar Göteborg kwamen we weer op zo'n mooie plek terecht. Dit is parkeerplaats Hyltsjön aan weg 25.
De laatste foto is van het uitzicht vanuit de tent op camping Askim strand, aan de Askims fjord in Göteborg. Gelukkig stond de tent net toen het begon te regenen. Veel regen gehad hier. Daarover later meer. Maar zoals altijd komt na regen zonneschijn, en dat hadden we de volgende dag in de stad.











































7 opmerkingen:

  1. wauw...ik hoop er echt nog eens te komen...prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vergezichten, heerlijk. Ook in Noorwegen liggen de parkeerplaatsen aan water. Herinneringen aan de laatste vakantie met ons complete gezin. Als we stopten ging de hengel van onze zoon Feike, uit de kofferbak, want ja waar water is kun je vissen en je weet maar nooit of je hier een grote vangst kan vangen. Wat een prachtige foto,s van Zweden , groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Mijn man zou al meteen willen gaan vissen ;-) En ik zou een tijdje aan het water willen zitten om vogels te fotograferen. Prachtig!
    PS: Maar op zo'n bruggetje krijg je me niet op, er is geen leuning! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sigrid, meestal durf ik dat ook niet zonder leuning, of ik houd man stevig vast. Maar hier was het zo mooi, dat ik erover wilde lopen.

      Verwijderen
  4. Wow! Kom daar maar eens om op een Nederlandse parkeerplaats :-).

    BeantwoordenVerwijderen