zaterdag 29 september 2018

Exposure

Afgelopen woensdag had ik afgesproken met Ageeth van de blog Ogenzalf. Ze haalde mij op bij het station en we zouden naar het Zuiderzeemuseum gaan. Daarover een andere keer. Vandaag laat ik jullie onze 1e stop zien, ze had namelijk koffie meegenomen en die dronken we op bij het beeld Exposure
Zo, dat maakte indruk, en ik zei direct, mijn dag kan niet meer stuk, ik vond het toen al leuk.
Wat een indrukwekkend beeld, 26 meter hoog en 60.000 kilo zwaar. En ik vond/vind het prachtig!









































8 opmerkingen:

  1. Wat leuk en gezellig dames, benieuwd hoe jullie dag verder verliep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een mooi begin van onze dag samen, omringd door het water bij een indrukwekkend kunstwerk!
    Je foto’s doen eer aan onze beleving en de koffie uit de thermoskan was een lekkere toevoeging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh waaw... daar word je stil van!
    Maar wat ik super-super-superleuk vind, is dat 2 van mijn favoriete blogdames nog vriendinnen zijn ook :-) <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo jammer dat jij (of wij, het is maar hoe je het bekijkt) zo ver weg woont. Maar wie weet, ooit gaan wij elkaar misschien ook ontmoeten.

      Verwijderen
  4. Prachtig dat beeld. Wat een bijzonder plek om samen de dag te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi beeld. Het staat een beetje in mijn buurt, ik moet er toch eens heen. Jullie hadden een leuke dag, fijn om als bloggers zo een dag uit te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen