vrijdag 21 september 2018

Utrecht

Een paar weken geleden ging ik een dag met een vriendin naar Utrecht. Het zou een combinatie worden van winkelen en fotograferen. We begonnen goed, koffie met iets lekkers bij Broodnodig op de Mariaplaats, een mooi plein. Daarvoor waren we het nieuwe station van Utrecht al uitgekomen, ik wist niet wat ik zag. Gewend om zo Hoog Catharijne in te lopen, ging dat nu iets anders. Je komt nu vanuit het station op een mooi plein met een nog veel mooier dak en kunt dan het overdekte winkelcentrum in gaan. Na de koffie gingen we naar de binnentuin van de Domkerk. Wat mooi. En vanaf daar ging het bij mij mis met foto's maken. De vriendin was eigenlijk nog nooit echt in Utrecht geweest, en vroeg of ik haar wat van mijn favoriete winkeltjes wilde laten zien. En dat wilde ik natuurlijk wel. Onderweg kwamen we langs de grachten, leuke straatjes, gekletst en gekeken werd er, maar geen foto's. Nog maar eens terug dus....












6 opmerkingen:

  1. Wat weer toevallig hè, wij waren er ook kort geleden. Heerlijke stad. Die bovenste foto vind ik ech prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Utrecht is een mooie stad. Het belangrijkste is dat het gezellig was. En dan heb je nu een goede reden om nog eens terug te gaan ;-) Fijn weekend daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stad is Utrecht toch, in de kloostertuin ben ik vaak geweest tijdens stage, een heerlijk plekje om daar in de zon te zitten in het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben al vaak in Utrecht geweest maar wat nu laat zien met je foto's van die binnentuin heb ik nog nooit gezien. Nog maar eens naar Utrecht deze winter.

    BeantwoordenVerwijderen