dinsdag 11 september 2018

Fritz Klemm

Tijdens mijn bezoek aan De Fundatie op 15 augustus kwam ik er achter, dat er 2 tentoonstellingen waren. Vandaag laat ik jullie de foto's van het werk van Fritz Klemm zien. Een aantal daarvan vond ik echt heel mooi, en zou ik zelf wel aan de muur willen hebben. Er waren werken op papier, maar ook op hardboard en hout. Hij brengt dingen terug tot een paar lijnen, zo knap, ramen, deuren, het bos....


















































Het schilderij op de laatste foto was helemaal zwart, en door het licht werkte het als een spiegel zag ik toen ik er langs liep. Ja, dan moet er toch even een foto gemaakt worden.




2 opmerkingen:

  1. Superleuke foto, die waar je zelf opstaat! Het leek me eerst een schilderij te zijn, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De foto van jezelf is ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen