zondag 7 juli 2019

Regenboog haken

Tijdens de meivakantie kwam ik op Instagram een regenboog tegen. Deze heb ik gehaakt met het garen dat ik kocht bij G-arnudsalg. En in het vakantiehuisje even op de foto gezet, ondanks dat het nog niet helemaal klaar was. Thuis afgemaakt en nogmaals op de foto op mijn werkkamer. Leuk zulke kleine, snelle projectjes. Ik zie ze op instagram ook veel voorbij komen, als sleutelhanger o.a. Ook een leuk idee.



























































6 opmerkingen:

  1. Wow, wat is ie leuk geworden! Mooi ook met die losse draden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De regenboogjes zijn idd erg leuk.
    Mooi die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja helemaal leuk, de regenboog en de kleine werkjes! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Ik heb de beschrijving meteen opgeslagen, want het is zeker een leuk werkje om ook te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen