donderdag 25 juli 2019

Uit de oude doos: Diddl

Kennen jullie Diddl (nog)?? Dat was een rage toen onze kinderen klein waren. De jongste 2 hebben hier spullen van verzameld. Notitieblokjes, een knuffeltje en meer van dat spul. Tijdens een kinderfeestje van dochter gingen ze de 1e letter van hun naam beschilderen. Man had die letters overgenomen van een Diddl-alfabet en uitgezaagd. De letter van dochter zit nog op de deur van wat haar slaapkamer was hier in dit huis (1e foto). Het feestje was in ons vorige huis, een paar maanden erna zijn we verhuisd. Mijn streven was altijd een feestje en taart te hebben dat bij de kadootjes pastte, soms lastig, maar hier aardig gelukt.
































































4 opmerkingen:

  1. Ik kan het me niet herinneren. Mijn kinderen zijn een stuk ouder,dus die hadden dat waarschijnlijk niet. Maar ik stond toen wel voor de klas maar ook vanaf die kant zegt het me niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jaaa, Didl! Mijn oudste dochter had daar hele mappen vol van : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, dit zegt me niets maar net als Bertie zijn mijn kinderen veel ouder dan die van jou. Maar het ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, Diddl ken ik maar al te goed. Mijn dochter was er ook groot fan van. In Duitsland was er ook een maandblad en dat moest natuurlijk gekocht worden als we daar heen gingen. Later heeft ze al haar Diddl spullen weer via MP vekocht. Leuke foto's van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen