donderdag 4 juli 2019

Uit de oude doos: Ligstoelen

Toen ik in april over de tuinen van Mien Ruys schreef, reageerde Ilse van By IK ook. Trouwens een erg leuk blog, met veel recepten en mooie DIY projecten. Neem eens een kijkje zou ik zeggen. Maar dit terzijde, terug naar de tuinen. Ze vertelde dat ze vaak op de ligstoelen daar had gezeten. Dat heb ik maar 1x, samen met dochter (toen 6 jaar, mama doe je net als ik?), en gelukkig is dat vastgelegd ;-) Het was even zoeken naar de foto, het was namelijk in 2004 (!!).






8 opmerkingen:

  1. Leuke foto! Bij het zoeken zijn er vast veel meer herinneringen voorbij gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om die foto weer terug te vinden. Ben je verder gaan kijken bij je foto’s of zocht je alleen deze? Ik kan een fotoboek moeilijk wegleggen en vind het jammer dat ik geen foto's meer inplak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb er een heleboel gezien, omdat ik niet meer wist wanneer het was. Ik plak ook bijna niet meer in, ik maak wel fotoboeken op de computer die ik af laat drukken bij H-ema. En dat is ook heel leuk.

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je op zoek bent gegaan naar deze foto! Ik kan me zo indenken dat er veel herinneringen boven kwamen.
    Twee weken geleden waren mijn ouders weer bij Mien Ruys en appten ze een foto van DE stoelen. Dit naar aanleiding van jouw blogpost.
    Lief dat je m'n blog noemt. Leuk!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet dat die foto dan is gemaakt, maar waar is die gebleven :-). Mooi dat je de foto toch nog gevonden hebt. Leuke foto trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto en fijn dat je hem terug kon vinden.

    BeantwoordenVerwijderen