zaterdag 13 juli 2019

Van alles wat 14

















































































































de klok, die man ooit maakte voor dochter - dekentje, gehaakt door mijn zus (https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/made-by-stientjen/) - begonnen aan een nieuw project, alles weer uitgehaald, want niet goed gelezen - witte geraniums - mooi stapeltje op logeerbed - kadootjes inpakken, één van mijn lievelingsbezigheden - feestje bij vriendin I, echt een heerlijk taartje - regenboog (13-6-2019) foto gemaakt door vriendin P, mijn telefoon lag ergens in de kofferbak - ze zijn altijd wel ergens aan het werk in de stad - mijn verjaardagskado: een nieuwe vloer - 2x onweer op komst - mam, ben je thuis (middelste zoon), er komt een pakketje (? - PAKKET) voor mij bij jullie - lekkernijen voor bij het knutselen - iets nieuws proberen - mooie berm ergens onderweg - gehaakte zwaan uit M-ollie makes 106 - leesvoer - gehaakte schelp (ammonite-fossil-free-pattern) - op tafel

5 opmerkingen:

  1. Prachtige plaatjes weer!
    Fijn weekend verder. Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó leuk...wat ben je goed bezig zeg...zoveel handwerk!! Een nieuwe vloer...mooi cadeau!! Jij haakt altijd met zo'n dunne haaknaald? Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, niet altijd hoor. Alles door elkaar. Vind eigenlijk heel veel garen mooi, dus dan haak je automatisch ook met alle naalden, tot 10-12 mm aan toe.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie foto’s. En wat ben je heerlijk creatief bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen