maandag 1 juli 2019

Zomerhuis als bouwpakket

En zo zitten we al weer in Juli, en ga ik waarschijnlijk iets minder frequent bloggen gedurende een tijdje. (Dat doe ik meestal in de zomermaanden.)

Vandaag een zomerhuis. De familie Skriver Uldall kocht een stuk grond in Rørvig en ging toen op zoek naar een huis om erop te zetten. Dat ging niet gemakkelijk, maar uiteindelijk vonden ze in Letland wat ze wilden, en dat werd als bouwpakket naar Denemarken vervoerd, compleet met ingebouwde keuken, banken, bedden en eethoek, en buiten het terras. Prachtig vind ik het. Rørvig is trouwens ook mooi, en de hele omgeving ook. Vorig jaar waren wij er, kijk even bij label Denemarken als je dat nog eens terug wilt zien.



















































Hier vind je de hele reportage: https://www.alt.dk/bolig/sommerhuset-der-blev-kort-til-doren.

9 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit! Geniet van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Prachtige stijl.
    Fijne zomer.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik wel een mooi idee; dat je een compleet huis met bijpassende meubels koopt. Hoef je ook minder keuzes te maken :-)
    Ik ga kijken bij je label Denemarken voor Rørvig, want wij belanden deze zomer ook weer in Denemarken, ijs en weder dienende uiteraard.
    Hele fijne zomer gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en gezellig huis is dat geworden zeg. Bijzonder dat je zoiets gewoon als bouwpakket kunt kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn sfeertje...en dat uit een bouwpakket!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Ik heb hier in Frankrijk een soortgelijke keuken, van IKEA.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en gezellige sfeer straalt het uit. Geniet van jullie zomer Jeanette! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie huisje en mooie plek om vakantie te houden.

    Fijne vakantie, geniet van de zomer, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen