donderdag 28 november 2019

Adventskalender in de brievenbus

Woensdagmorgen 13 november zat ik te werken in de woonkamer en hoorde de brievenbus klepperen. Op een, volgens mij, aparte tijd. Te vroeg voor de postbode en de bezorging van de streekkrant. Toen ik even later in de gang kwam, stak er een envelop in de bus. Snel geopend, en wat ik zag, ontroerde mij. Een adventskalender van Daphne, van het mooie blog HAAK! by Daphne. Hier ga ik echt van genieten in december. Wat is de blogwereld (én Instagram) toch mooi en fijn!! 








4 opmerkingen:

  1. Oohhh wat leuk!! Ik weet hoe het voelt lieve Jeanette...maar ik wacht nog even geduldig om het écht te weten ;);)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve post.
    En je hebt het zo'n geweldig mooi plekje gegeven zo. Prachtig sfeertje. Genieten ...
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartverwarmend om zoites te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen