maandag 4 november 2019

Someday lunch

Zondagmiddag 27 oktober was ik in Hilversum, omdat Miranda en Hugo hun prachtige huis openstelden voor een aantal 'instagrammers' om te komen lunchen. 5 Jaar geleden liep ik een 'instagramwandeling' en het leek mij na al die tijd wel eens leuk om weer een paar gezichten achter de foto's te leren kennen. Het was echt zo gezellig, en heerlijk eten op de koop toe, helemaal geen verkeerde manier om een zondagmiddag te besteden. Als klap op de vuurpijl kregen we ook nog kadootjes mee naar huis. De kaarsenstandaard van een boomstammetje is precies iets voor in ons huis. 
Op de plattegrond van Hilversum had ik gezien dat het raadhuis vlakbij de locatie was, en daarom ben ik daar eerst even langs gewandeld. Een mooi gebouw, ontworpen door Dudok.


























































5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een leuke zondagmiddag geweest. Dat boomstammetje met kaars vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder Jeanette. Wat zijn jullie "mooi" ontvangen daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige dag in een gezellig huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig gedekte tafel. Zo sfeervol. Fijn zo'n zondagmiddag.
    Je hebt het boomstammetje een mooi plekje gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen