zaterdag 30 november 2019

Simpel is het mooist

We blijven nog even bij advent. Ook dit jaar kocht ik weer een aftelkaars bij S-østrene Grene. En na heel veel uitproberen, was dit eenvoudige tafereel het best. Het zal waarschijnlijk meestal op het tv-kastje staan, maar ik vond het op de eettafel ook erg mooi. Misschien dat ik nog een takje groen toevoeg als ik dat zie bij de bloemist.





































































Foto's maken is op dit moment een crime, met dat donkere weer en het gele licht door alle bomen met verkleurd blad. Maar dat is wel hoe het is in deze tijd van het jaar. En het geeft eigenlijk ook wel de sfeer weer van de donkere dagen voor kerst, haha.

7 opmerkingen:

  1. Die kaars is leuk zeg. Ik was nb in die winkel en ik heb hem niet gezien. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd ook zo van deze eenvoud. Mooi!
    Het niet-fotogenieke weer herken ik. Maar idd ... het hoort bij de tijd van het jaar.
    Hier staat het adventsstuk ook klaar.
    Goede advent gewenst.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen