maandag 18 november 2019

Herinnert u zich deze nog? (nog, nog)

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je ergens naar kijkt of mee bezig bent, en dat je dan iets te binnen schiet, waarvan je niet precies weet waar het bij hoort. Ik had dat toen dit vest af was. Nou ja, voor de 2e keer. Het vest breide ik in 2015, heb het sinsdien regelmatig met veel plezier gedragen. Maar eigenlijk is het te zwaar, en draag ik het te weinig. Dus vorige week de schaar erin gezet en van de mouwen en onderkant een stuk afgehaald. Boorden eraan gebreid en klaar is-ie weer.
Maar nu de titel van deze blog. Jullie kunnen je het vest vast niet herinneren, want ik heb het vest hier niet laten zien. Ik was er stellig van overtuigd van wel, maar kan het niet vinden. Dus bij deze ook een foto van het vest zoals het er eerst uit zag, een hap-snap foto in slecht licht in oktober 2015. 
En nu nog even waar de titel van is, het is van een radioprogramma van Veronica









8 opmerkingen:

  1. Knap gedaan! Ik hoop dat het je lang warmte geeft, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, zo'n warm vest!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi vest. Dat ga je nu zeker vaker dragen.
    En ik herinner me dat programma nog nog nog heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jij het ook nog weet. toen ik het zag, wist ik het ook weer.

      Verwijderen
  4. De schaar erin gezet, wat zeg jij dat makkelijk. Bedankt voor je gevulde envelop, zo leuk. Ik heb nog niets opengemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb eerst wel goed op Pinterest gekeken, maar toen zag het er in mijn ogen toch wel makkelijk uit. En dat was het ook.
      Het is je van harte gegund, en veel voorpret gewenst.

      Verwijderen
  5. Wat slim om het vest aan te passen naar je wensen van nu.
    Knap gedaan. Hopelijk beleef je er veel plezier aan. Lijkt me een heerlijk vest.

    BeantwoordenVerwijderen