zondag 24 november 2019

Alles is al eens gedaan, maar niet door mij

Deze zin las ik ooit op de blog van Ingrid - ingthings. Ik moest er direct aan denken toen ik deze speldenkussens van Laila Rosengren zag op instagram. Ik wist meteen dat ik er ook één wilde maken, bedankt voor de inspiratie. In een kast op mijn werkkamer staan nog wat spullen van dochter en daartussen vond ik een ijsbeer. Met allerlei restjes garen haakte ik bolletjes en bloemen, en deze samen vormen een speldenkussen. Ik vind het echt een super idee. 







6 opmerkingen:

  1. Dat is het liefste speldenkussen dat ik ooit gezien heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk geworden...ik ben al aan het denken ;) En wat een wijze woorden...zo is het!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zin!
    Elkaar inspireren is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Bedankt voor de tip. Ik vind de zin passen bij die van Pippi die je tegenwoordig vaak ziet.

    BeantwoordenVerwijderen