zondag 10 november 2019

Zondagmiddagdingen

Regelmatig sta ik op zondagmiddag voor de garenkast op mijn werkkamer een paar kleuren garen uit te kiezen om iets uit één van mijn haakboeken te maken. Deze keer (20 oktober) was het een kaboutervrouwtje uit het boekje Herfst & bos haaksels. In het boek gebruiken ze garen voor haaknaald 2,5 mm, maar ik gebruikte dubbele draad en haaknaald 5 mm. En het popje werd daardoor 30 cm hoog. En ik vind haar geweldig. Zoals meer van jullie, toen ik haar alvast liet zien op instagram. Ik hoop dat er nog eens een vrije zondagmiddag komt, zodat ik er nog eentje kan maken.













































7 opmerkingen:

  1. Mooi! Heerlijk om te doen op een regenachtige zondagmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi symbool voor de herfst, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, dit grote kaboutervrouwtje! Ik wens je weer zo'n fijne, creatieve zondagmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt súperleuk!!! Die kleuren ook.... Wat heerlijk zo'n zondagmiddag!!

    Dank je voor je reactie op mijn 'vergeet mij niet'blogje. Ik begrijp jou hélemaal...1 bloemblaadje te weinig voor je lieve kind die je nooit zal vergeten. Knuffel en liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje. Echt een herfstkabouter. Heerlijk om dan zo uit de voorraad garen te kunnen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Lieve kabouter in mooie kleuren.
    Ik houd zo van "seizoens-knutsels". Heb thuis altijd een hoekje waaraan je de tijd van het jaar af kan lezen. Zo'n kabouter zou daar prachtig staan. Wie weet voor volgend jaar. Bedankt voor je inspiratie.
    Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen