dinsdag 2 juni 2020

Harry Wolf

En hier de tweede, jullie hadden hem vast gezien in de foto van gisteren. Harry Wolf, een hipster volgens de schrijfster van het boek Animal friends of Pica Pau, Yan Schenkel. In het boek draagt de wolf een sjaal en handschoenen. Dat heb ik niet gedaan, want deze draagt noodgedwongen een broek, omdat ik niet genoeg donkergrijs garen had. Ik was zomaar begonnen te haken met een aangebroken bol, zonder te kijken of ik nog een nieuwe bol donkergrijs had. Toen dat niet zo bleek te zijn, heb ik het patroon maar aangepast. En ik vind het zelf geslaagd.



































6 opmerkingen:

  1. Ik was op zoek naar nog een neushoorn gister 😁 prima opgelost met de broek. Voor een sjaal en handschoenen is het veel te warm. Het wordt druk op de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook heel erg leuk Jeannette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee om de wolf zo een broekje aan te geven. Hij ziet er echt leuk uit.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leukerd geworden. Zo te zien is Harry zelf ook blij met het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd weer. Eigenlijk wel een goed idee om 'm zo zonder al die toeters en bellen te haken.

    BeantwoordenVerwijderen