dinsdag 30 juni 2020

Huis in Hornbæk

Op het blog van My scandinavian home kwam ik dit geweldige huis tegen. Ik volg de eigenaresse al lange tijd op instagram. Ze is enorm inspirerend. Alles is simpel, maar zo stijlvol. En het decoreren met stenen, takken en eenvoudige bloemen is wat ik zelf natuurlijk ook doe. Waarschijnlijk spreekt het daarom zo aan. En Hornbæk is een leuke plaats in Denemarken, wij zijn er meerdere keren geweest.























































Instagram: https://www.instagram.com/nordiskrum/ en website van Pernille Grønkjærhttp://nordiskrum.dk/.

7 opmerkingen:

  1. Dit spreekt mij ook erg aan. Ik ben meer van het wit. Erg onpraktisch in het interieur. En dan combineren met blank hout, en natuur, net als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi... maar ongeschikt voor mij. Alleen al die witte bank, die zou een week mooi blijven, daarna niet meer, hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig huis. Ik ben niet van zwart- wit, maar dit huis is echt prachtig. Hier is het wit- blauw met wat bruin, dus heel anders dan wat jij laat zien. Maar ik vind het echt prachtig. Leuk dat je ons zo af en toe foto's laat zien van deze mooie huizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige inrichting en mooi licht.
    Wij zijn er één keer geweest en dat was een leuke kennismaking met Hornbæk.

    BeantwoordenVerwijderen