zaterdag 20 juni 2020

Mini-huisje op het strand

Wat een geweldig zomerhuisje, op het strand nog wel. Een mooiere plek is er niet. Het is 20 m² en voorzien van alles dat je nodig hebt. En buiten is een bad, hoe leuk. Het is ontworpen door  Add a room, een Deens bedrijf dat kant-en-klare tuinhuisjes maakt. Kijk eens op hun site, zo mooi (kijk vooral even bij Inspiration). Ik vond dit zomerhuisje hier. En ook hier vind je nog veel meer leuks.
De komende tijd ga ik meer Scandinavische huizen laten zien, want het zit er niet in dit jaar om ze met eigen ogen te gaan zien. Dat is jammer, maar het is niet anders. We blijven in NL dit jaar. En gelukkig wonen we in een heel mooi land, dus we zullen ons zeker vermaken.





































11 opmerkingen:

  1. Wauw ... zo veel moois op zo'n klein aantal vierkante meters.
    En wat een schitterend uitzicht!
    Ik geniet graag mee van de mooie huizen die je ons laat zien de komende tijd. Dat geeft toch het gevoel in Scandinavië geweest te zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En dan zo veel lege natuur om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh daar zou ik wel heel blij van worden. We hebben hier in het dorp de Tuinhuismakelaar. Die zou het zo voor me kunnen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! En dan maar hopen dat de plek zo rustig is als het lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige plek, meer heb je niet nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi huisje. En wat staat het op een mooie plek. Ik dacht even dat er stond “ mijn huisje”, maar nee, het is een “ mini” huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! En zo fijn huiselijk van binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat bad daar buiten is helemaal fantastisch!
    En vakantie vieren in Nederland kan inderdaad ook erg fijn zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kijk altijd graag naar de huizen die jij op je blog zet, vooral nu in de aanloop naar een nieuw in te richten huis.

    BeantwoordenVerwijderen