zaterdag 30 december 2023

Een tafel vol

Begin november werd ik benaderd door Mieke van Koffertje Troost. Of ik de pipbags in vrolijke kleuren kon maken. Natuurlijk. Op dat moment zat ik net na te denken wat ik in december zou doen in het kader van 'goed doel'. Dat kan heel breed zijn in mijn geval. Ik heb weleens een aantal bedrijfjes van vriendinnen in de schijnwerpers gezet op mijn blog. Soms schenk ik een deel van mijn webwinkelvoorraad aan de voedselbank/sinterklaasbank hier in Zwolle. Of ik maak een pakket voor een organisatie die een actie organiseert (dit jaar een rugzak voor Because we carry). Dit jaar haakte ik ook een slinger voor Dorcas, zoals jullie eergisteren zagen. Maar ik vond het ook nog leuk om een set pipbags weg te geven. En dat gebaar werd met vreugde ontvangen. 
Vier sets tegelijk maken is een tafel vol :-) (toen ik klaar was en de sets op wilde sturen, kwam het verzoek voor nog een 5e set, hier zijn geen foto's meer van gemaakt).





























5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi werk van je. Daar worden kinderen weer blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je dit doet en het ziet er zo leuk uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi gezicht al die PIP-bags bij elkaar. En zo handig in een stoffen zak verpakt. Daar heb je een aantal kinderen heel blij mee gemaakt. Mooi gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen