maandag 4 december 2023

Sinterklaasknutselen

Vrijdag 1 december hielden wij weer een knutseldag i.p.v. knutselavond. En vierden o.a. ons jaarlijkse sinterklaasfeest. Dat had ik eergisteren ook al gezegd. Eerst koffie met sinterklaaslekkernijen, daarna gingen we wandelen in het bos, prachtig wit was het. Daarna lunchen met pompoensoep en pizza. En toen het sinterklaasfeest. Het was als vanouds weer supergezellig. En iedereen had erg z'n best gedaan om er iets moois van te maken. Er waren een boek met dikke bladzijden met inhoud, een blokfluit, een volle cadeautas, een juttersstrand en een huis. Ik kreeg dat strand, het was gemaakt op een theedoos die vol zat met schelpen. Daarbij een mok van de Wadden, een pot met zeeklitten en twee boeken: een Zweeds en een Deens exemplaar. Deze zijn gekocht op Terschelling bij de Boekenboer in Formerum. Hoe leuk is dat. Vooral het Pippi boek vind ik heel leuk. Dat heb ik ook in het Nederlands, dat kreeg ik toen ik 9 was.








































4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk om zo samen te zijn. Hele mooie surprises en mooie kado’tjes voor elkaar gemaakt en gekocht. Je bent goed verwend met de leuke boekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hadden een ontzettend leuke dag. Mooie surprises.

    BeantwoordenVerwijderen