vrijdag 8 december 2023

Kersthuis 1

We beginnen weer met onze 3 jaarlijkse kersthuizen. De eerste vind je in Kopenhagen. En hier kun je zien hoe je met subtiele decoraties toch een echte kerstsfeer neerzet. Zoals het geweven kleed op een kinderkamer. En een paar decoraties op een prikbord. Een engeltje aan een deur- of kastknop. Gebruik denappels in de tafelstyling met een paar kaarsen, en het is kerst. Een touwtje spannen en daar kerstballen en andere versiering aanhangen, is iets dat je veel ziet in DK. Boven een deur zoals hier, of voor een raam. (Hier vind je het hele artikel.)













4 opmerkingen:

  1. Ik zag hem, het engeltje aan een kastdeur, zo leuk! Leuke ideeën allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig huis. Heel inspirerend met al die kleine kleine kerstspullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik prachtig, helemaal mijn smaak. Voor mij hoeft het allemaal niet zo uitbundig. Ik volg Niki al jaren.

    BeantwoordenVerwijderen