zondag 24 december 2023

Vrolijk en licht kerstfeest

Een vrolijk en licht kerstfeest wens ik jullie allemaal. Dat schreef ik ook op de zelfgemaakte (en andere) kerstkaarten. Voor mij staat kerst voor samenzijn met gezin/familie en veel lichtjes. En dat kan ook op een andere datum dan 25 en 26 december. Met familie vieren we het altijd op een andere dag, en met onze eigen kinderen ook vaak, omdat zeemanzoon er niet altijd is. Dit jaar komen oudste zoon en dochter 1e kerstdag, dochter en ik gaan samen koken, het menu is bedacht..nu de uitvoering nog.





5 opmerkingen:

  1. Bij ons ook niet altijd op een kerstdag samen. Dat komt omdat zoon een grote familie bij zijn vader en een grote schoonfamilie heeft. Daar is een datum prikken altijd moeilijker dan met mij. Desnoods vieren we kerst in januari. Net zo gezellig. Ik wens jullie een heerlijk kerstdiner samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een mooie Kerst en een goed 2924. Bedankt voor alle inspiratie dit jaar.
    En natuurlijk bedankt voor de mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Samen zijn met lieve mensen om je heen ... volgens mij is dat het mooiste geschenk dat je krijgen kunt. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel warmte en plezier met de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen