donderdag 18 januari 2024

Het weer

In Nederland praten we graag over het weer. En dus doe ik dat hier ook maar weer eens. Afgelopen maandag en dinsdag lieten veel verschillende weertypes zien. Het ene moment scheen de zon, het volgende moment was het donker of hagelde het flink. En op zulke dagen kan ik het niet laten om regelmatig een foto te maken, meestal door het raam genomen, omdat ik niet steeds me helemaal dik wil aankleden. Hier zien jullie er een paar. De hortensia's in de voortuin hebben een wit mutsje op gekregen. De wilgen in de achtertuin met hun ruwe stam vangen de sneeuw, een mooi gezicht.










4 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Met een zonnetje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto’s. Hier maar heel erg weinig sneeuw. Gelukkig wel veel zon, daar kikker ik van op. De hortensia’s staan er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zon was wel heen fijn. Wat heeft een mens die nodig om deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over het weer raken we niet uitgepraat ;-)
    Leuk om al die verschillende weertypes op de foto's te zien hier.

    BeantwoordenVerwijderen