maandag 8 januari 2024

Oude pastorie wordt droomhuis

De oude pastorie uit 1872 in Oost-Jutland wordt door Betina en Lasse omgetoverd in hun droomhuis. De keuken wordt verplaatst naar de andere kant van het huis, zodat je vanuit de openslaande deuren uitzicht hebt op de tuin en de weilanden. Betina is eigenaar van vintageboetiek The Basement in Aarhus, dus er verandert regelmatig iets in huis. Hier vind je de hele reportage. En hier vind je meer foto's van de te koop aangeboden spullen.












5 opmerkingen:

  1. Een mooi huis. Maar eerlijk gezegd iets minder mijn smaak dan wat je eerder liet zien. Toch geniet ik van al deze berichten uit Denemarken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als Mieke geniet ik altijd van deze blogjes. Heerlijk om binnen te kijken in die Scandinavische huizen. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om naar te kijken vind ik deze vintage stijl wel mooi.
    Maar mijn eigen smaak en inrichting gaat meer naar antiek, landelijk, boerenstijl uit meerdere Europese landen waar bijna alles wat er in ons huis staat gevonden en gekocht is in antiekwinkeltjes, rommel en brocante markten en veilingen, ook heb ik veel spullen van zolders en uit schuur gered bij familie en dat alles heb ik al vele vele jaren en kan ik blijven veranderen, decoreren en stijlen en ontstaat er telkens een andere sfeer in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat hout in combinatie met de wit- en grijstinten.
    Fijne sfeer zo!

    BeantwoordenVerwijderen