vrijdag 10 mei 2024

Allium

Op de volkstuin hebben we Alliumbollen staan. En ze zijn nu op hun mooist. Een aantal mee naar huis genomen om uit te delen. O.a. aan mijn vriendin die achter ons woont. Zij heeft ze in de roze Ikeavaas staan, heel mooi. En ook bij dochter staan ze in de roze Ikeavaas. De knutselvriendinnen waren er ook blij mee. Zelf heb ik er eentje in de witte Ikeavaas staan, met een paar bijpassende Ittala waxinelichtjes. Echt kleurig voor mij ;-) Van die lichtjes heb ik er een stuk of 12 in verschillende kleuren.


5 opmerkingen:

  1. Ja, prachtige bloemen! En superleuk: gekleurde lichtjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie. En hele mooie waxinelichtjes. Leuk, die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar de bollen...Leuk aangekleed geheel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik keek eerst naar de foto's en dacht even dat jij nu twee Ikea vazen had. Mooi zo met de allium erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zó heb je er binnen én buiten plezier van,staat leuk.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen