zondag 12 mei 2024

Moederdag

Tijdens mijn laatste opruimronde tot nu toe kwam ik verschillende Moederdagcadeautjes tegen. Snel een paar foto's van gemaakt voor hier. Deze zijn van de jongste twee, uit de lagere schooltijd. De beplakte receptenmap gebruik ik al jaren, zo leuk gedaan. Eigenlijk best een uitdaging hè voor die juffen en meesters, elk jaar weer iets bedenken. Er moet nog veel meer zijn natuurlijk, maar veel zit ook in fotoalbums geplakt. Iedereen een mooie dag gewenst. Ook al kan deze dag voor sommigen moeilijk zijn.



























5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dat allemaal hebt bewaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief allemaal. En als ervaringsdeskundige kan ik beaamen dat het voor leerkrachten soms een hele uitdaging was om iets leuks te verzinnen. Mijn beste cadeau dat ik met de kinderen maakte was badzout. In een zakje van tule (en aan de binnenkant folie)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je dit bewaard hebt, zo leuk. Ik zeg vaak dat de lagere schooltijd mijn mooiste periode als moeder was. Daar heb ik zo van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en lief al die werkjes voor moeder. Mooier dan de duurste cadeaus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geloof niet dat ze dat hier op school maken. Nooit gezien. Moederdag wordt wel gevierd hoor, maar dat is een familiedingetje

    BeantwoordenVerwijderen