donderdag 30 mei 2024

Verborgen parels

In de Stadshager Courant las ik een stukje over nieuwe streetart-routes in Zwolle. Tijdens het fietsen met vriendinbuurvrouw I afgelopen maandagmiddag, zochten wij een paar van deze murals op. Als de routes zijn uitgebracht, ga ik die van Assendorp in ieder geval lopend doen, lijkt mij erg leuk. Maar vandaag dus deze, eentje bij de bibliotheek in het centrum en eentje in de Tuistraat. Tenminste, zo stond het er dacht ik. Niet goed gelezen dus. Want we zagen 2 in de Tuinstraat en 2 bij de bibliotheek. Als toegift nog het beschilderde tuinmeubilair.









7 opmerkingen:

  1. De klaprozen zijn mooi,maar zie ze toch liever op het veld of in de berm dan op de muur.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie werken. Ik vind ze allemaal even mooi, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Vooral de klaprozen op de twee foto zo om de ramen heen geschilderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat mooi! Leuk om zo'n route inderdaad ook lopend te doen. Kun je alle tijd nemen om goed te kijken en een paar mooie foto's te maken.

    BeantwoordenVerwijderen