vrijdag 20 maart 2020

Meer plezier van je garen

Als je meer plezier van je garen wilt hebben, dan haak je de mouwen van het vest dat je aan het maken bent, gewoon drie keer. En dit is geen grap. Het patroon van het vest dat ik maak, klopte steeds. Tenminste de maat en het garen dat ik gebruik, past mij. Maar bij de mouwen ging het mis. Veel te wijd. Jammer genoeg had ik beide mouwen al bijna klaar. Dus tot over de helft weer uitgehaald en opnieuw gehaakt. Nog te wijd en eigenlijk ook te lang. Dat betekende: nog een keer haken. Binnenkort hoop ik het vest te kunnen laten zien.





























9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi patroon, ik ben benieuwd naar de rest.
    Tja en uithalen is toch het beste, anders ga je het niet dragen als het klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is precies wat ik dacht Marleen. En het lijkt nu goed te komen.

      Verwijderen
  2. Drie keer is scheepsrecht. Toch? Ben wel heel benieuwd naar het vest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heb je heel lang plezier van je garen ;-)
    Maar ... drie keer is scheepsrecht.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals als Marthy ook zegt; je hebt wel doorzettingsvermogen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een ellende. Hopelijk is je vest straks naar je zin. Ik vind die bobbels in de mouwen enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap dat je het nog niet in de hoek hebt gegooid.

    BeantwoordenVerwijderen