vrijdag 6 maart 2020

Rijstpapier

Een paar weken terug zagen we bij I-kea deze rijstpapieren lampen. Grote bollen van 70 cm Ø. We waren er allebei direct helemaal weg van. Zullen we eindelijk die lelijke blauwe lamp vervangen, zei man. Die is niet lelijk, zei ik, maar ik wil hem best vervangen door deze. Mag best na 14,5 jaar, toch? Zo gezegd, zo gedaan. En eindelijk het kapstokje opgehangen, daarvoor moest wel een kast het veld ruimen naar mijn werkkamer. Zien jullie de stukjes steen en schelp die tussen de plank zitten, ik vond het zo'n mooie plank daar op het strand in Denemarken in 2013. Ik ben blij met het ruime, lichte resultaat, dat trouwens erg lastig op de foto te zetten is.







7 opmerkingen:

  1. Prachtig! Zowel de lamp als die plank!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij waren afgelopen zaterdag bij IKEA en daar heb ik deze bollen ook zien hangen, het staat prachtig!
    En superleuk, die plank als kapstok.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lamp.
    En dat kapstokje ... geweldig!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk inkijkje in je huis.Die lampen zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ze verleden week ook bij Ikea, die ronde lampen maar ik kocht er eentje die je uit kan vouwen, ook van papier.

    BeantwoordenVerwijderen