woensdag 4 maart 2020

Uit de oude doos: 4 maart 2005

4 maart 2005 was een hele koude dag. Dat weet ik nog omdat dochter jarig was (en vandaag dus ook). We hebben nog een foto gemaakt van het tv-scherm. En de boodschappen met de slee gedaan. We woonden nog in ons vorige huis, maar het te koop-bord staat al in de tuin (en bij de buren ook, puur toeval).



























































Op dit beeldscherm lees je ook dat 7 maart 1971 het vorige record had, dat was op mijn verjaardag. Het was wel vaker extreem weer op (of rond) mijn verjaardag. Zoals in 1987 (foto hieronder), toen het enorm geijzeld had. Of in 1963, toen ik ben geboren. 


11 opmerkingen:

  1. Ik herinner me als de dag van gisteren een 5 maart met gigantisch veel sneeuw. Daardoor ging de rommelmarkt op mijn school niet door en moesten alle spullen opgeslagen worden. Echt verschrikkelijk, zoveel werk voor niets gedaan. Ik weet alleen niet meer in welk jaar het was. 2005, zou best kunnen.
    Gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter!
    Zou het jaar niet meer weten, maar ik heb ook wel foto's van veel sneeuw in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je dochter!
    Ik kan me de hoeveelheid sneeuw niet meer herinneren. Ik was toen ruim vier maanden zwanger van de jongste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je dochter. Dat maakt haar ouder dan 15.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ja als er iets bijzonders is op zo'n speciale dag dan onthou je dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je dochter.
    Die sneeuw heb ik toch liever dan al die regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met je dochter. Jullie hebben wel wat met sneeuw en kou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's!
    7 maart jarig ... dat is vandaag ... gefeliciteerd. Op tijd een kaartje sturen lukt nu niet meer. Ik ga het opschrijven voor volgend jaar.
    Fijne dag! Geen witte wereld. Een zonnetje bij de start van de dag.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen